Nyári Emlékek

Már egy jó ideje nem igazán voltam pecázni. Igaz most is kimehetnék, de nem nagyon vagyok híve a gumihalas pecának, meg a vizeinket is jégtakaró borítja.  Inkább nem mentegetőzöm tovább, mutatok  pár fotót a 2011-es évből.


Saját csalira




Észrevehető, hogy inkább az ultralight pergetést kedvelem, űzöm. Lassan egy éve próbáltam ki és azóta itt le is ragadtam. “Az eddigi tüneményeket városomtól nem messze kaptam lencsevégre…”

A nyár vége fele egy új kihívás állt elöttem. A nyári szünet utolsó hetét a hegyekben töltöttem így megpróbáltam megbírkozni a sebes pisztrángokkal.

(bővebben róluk olvashattok az elöző cikkemben)


Szebbnél szebb helyek

Egyik legkényelmesebb pozició

Egy kis kiszáradásban lévő pocsolyában

figyeltem fel rá, de megúszta sértetlenül

Csodaszép

Továbbiakban egy-két “fogasabb” halat szeretnék veletek megosztani, igaz még nagyon fiatalok, de talán így szebbek is.

A mosoly

Katibogár Tiny-ra

Ott úszik

Hát ennyi lenne röviden. Így kicsit megkésve, de Boldog Halakban Gazdag Új Évet kívánok mindannyiótoknak, és nefeledjétek csakis Catch&Release!

5 responses to “Nyári Emlékek

  1. de jo! lesz egy emberunk Hargitan !! :) es annak kulon orulok, hogy a kis kozossegunk oldala is a kedvencek kozt van :) ( pecavilag)

    udv
    Pali
    alias Startboard
    :)

Hozzászólás